Μεϊντάνη 18 - Κουκάκι - Τ.Κ.11741 - Αθήνα  //  ΧΑΡΤΗΣ  //  ΤΗΛ1:  211-11-35-995  / ΤΗΛ2:  211-41-39-160


ΚΕΝΤΡΟ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Αγαπητοί πελάτες. Παρακαλούμε διαβάστε τις παρακάτω συνηθισμένες ερωτήσεις/απαντήσεις οι οποίες θα σας καθοδηγήσουν στον τρόπο για την γρήγορη επίλυση του προβλήματός σας.
Σε περίπτωση που η λύση δεν βρίσκεται εκεί , παρακαλούμε συνδεθείτε στο Σύστημα Αιτημάτων υποστήριξης (Tickets),ώστε α λάβετε προσωποποιημένη βοήθεια.
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με αυτόν τον τρόπο και για γενικές ερωτήσεις και άλλους λόγους.
Είναι απαραίτητη η συμπλήρωση των στοιχείων σας και η εγγραφή, αφού τα χρειαζόμαστε για να κατανοήσουμε το πρόβλημα και να επικοινωνήσουμε μαζί σας
(χρήστες που έχουν λογαριασμό στο κατάστημα, εισέρχονται με τα στοιχεία εισόδου τους)


Προσπαθούμε από μέρους μας να ελαχιστοποιούμε τον κίνδυνο να σας στείλουμε κάποιο δυσλειτουργικό προϊόν συσκευάζοντας ο σωστά ή δοκιμάζοντάς το,αν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Ελαττωματικά λάθος ή ελλιπή προϊόντα (πλην των εξαιρέσεων) αντικαθίστανται με ταχυδρομικά έξοδα του καταστήματος. Ο πελάτης οφείλει να δοκιμάζει την συσκευή μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, ώστε σε περίπτωση ελλαττωματικού να κανει χρήση του νόμιμου δικαιώματος αντικατάστασης - επιστροφής. Μετά το πέρας της προθεσμίας παύει να ισχύει το εν λόγω δικαίωμα. Επισκεφθείτε το παρακάτω λινκ για να διαβασετε τους όρους και τις εξαιρέσεις: || Οροι χρήσης - Επιστροφές και εγγυήσεις || Σε αυτή περίπτωση, ανοίξτε Αίτημα αντικατάστασης / επιστροφής και επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς.
Τα ΟΕΜ προϊόντα αρκετές φορές διατίθενται σε απλές συσκευασίες από τον κατασκευαστή τους ώστε να διατηρούνε την τιμή τους χαμηλή. Το είδος της συσκευασίας αναγράφεται στην σελίδα του προϊόντος, το οποίο το γνωρίζετε πριν την αγορά. Μερικές φορές δύναται να αλλάξει ανάμεσα σε παρτίδες και κατασκευαστές.
Είμαστε αποθήκη -ηλεκτρονικό κατάστημα και συνήθως δεν διαθέτουμε συσκευασίες δώρου. Παρ όλα αυτά, κατά την περίοδο των εορτών, θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε το γενικό σακουλάκι συσκευασίας εφ όσων το ζητήσετε, εφ' όσων μας το επιτρέψουν οι συνθήκες.
Για αγορές που έγιναν απο το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο έχετε το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων  εντός 14 ημερών. Το κατάστημα οφείλει να επιστρέψει ολόκληρο το ποσό σε τραπεζικό λογαριασμό ή σε κάρτα ,πλην των ταχυδρομικών επιστροφής και τυχών έξτρα εξόδων όπως κόστος μεταφοράς τράπεζας ή paypal .Υποχρέωση του πελάτη είναι να επιστρέψει μαζί και το/τα παραστατικά που στάλθηκαν μαζί με το προϊόν. Σε αντίθετη περίπτωση το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα άρνησης επιστροφής . Για αγορές που έγιναν με παραλαβή από το κατάστημα, γίνονται δεκτές μόνο αλλαγές με κάποιο άλλο προϊόν. Η διαδικασία για επιστροφές απο αγορές μεσω διαδικτύου και τηλεφώνου γίνονται με Αίτημα επιστροφής μέσα από το σύστημά μας.
Οι παραγγελίας αποστέλνονται καθημερινώς κατά τις εργάσιμες ημέρες στις  3 μμ. εκτός και αν ο κούριερ της μεταφορικής περάσει νωρίτερα, ή το προϊόν υπάρχει σε άλλη αποθήκη από αυτή που γίνονται οι αποστολές. Σε αυτες τις περιπτώσεις καθως και σε παραγγελίες που γίνονται αργότερα απο αυτό το χρονικό διάστημα πιθανώς να αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Παραγγελίες που γίνονται αργότερα απο αυτό το χρονικό διάστημα πιθανώς να αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Υπεύθυνη για τις συνθήκες μεταφοράς, τον χρόνο και την παράδοση ,είναι αποκλειστικά η Speedex. Τυχόν καθυστερήσεις , απώλειες ,προβλήματα μεταφοράς βαρύνουν αποκλειστικά την μεταφορική εταιρεία. Ως έναρξη του χρόνου που η ευθύνη περνά στα στην μεταφορική εταιρία, λογίζεται η στιγμή που η παραγγελία παραλαμβάνεται από τον κούριερ. Για τυχόν προβλήματα, παράπονα ή διευθετήσεις κατά την μεταφορά ή την παράδοση αλλά και περισσότερες πληροφορίες, ο πελάτης οφείλει για πιο γρήγορη διευθέτηση να επικοινωνεί με το τοπικό κατάστημα της μεταφορικής εταιρείας. Αν παρόλα αυτά συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα, ανοίξετε Αίτημα στο σύστημά μας.
Ίσως είναι νωρίς ακόμα και ο οδηγός με την παραγγελία σας δεν έχει φτάσει ακόμα στο τοπικό κατάστημα της Speedex ώστε να σκαναριστεί και να φανεί στο σύστημα. Συνήθως η αποστολή εμφανίζεται μετά τις 9 το βράδυ. Ο αριθμός αποστολής σας γνωστοποιείται με email μόλις η παραγγελία ολοκληρωθεί από εμάς και όχι όταν αναχωρεί Αν δεν εμφανιστεί μέσα σε 24 ωρες (εκτός Σάββατου και Κυριακής), ανοίξετε Αίτημα σε εμάς.
Φυσικά και μπορείτε. Προσπαθήστε αυτό να γίνει πριν τις 3μμ ώστε να μην χρεωθεί το κατάστημα τα έξοδα αποστολής.Ο καλύτερος τρόπος είναι να επικοινωνήσετε με το τηλέφωνό μας ή να ανοίξετε σύντομα Αίτημα ακύρωσης.
Επικοινωνήστε μαζί μας για παραλαβή / επαναποστολή μέσω τηλεφώνου ή ανοίξτε Αίτημα
Κοιτάξτε μήπως έχει πάει στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα. Αν δεν είναι εκεί υπάρχει πιθανότητα να έχετε κανει κάποιο λάθος στο email που γράψατε. Τηλεφωνήστε μας ή στείλτε μας Αίτημα μέσα απο το σύστημά μας.
Τηλεφωνήστε μας ή στείλτε μας Αίτημα τα σωστά μέσα από το σύστημά μας.
Για όλους τους λόγους μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!!! Όμως λόγω του ότι είμαστε ηλεκτρονικό κατάστημα έχουμε περιορισμένο ωράριο. Μπορείτε να μας βρείτε στο τηλεφωνικό κέντρο από τις 10.30 - 3.15 και κατόπιν να αφήσετε μήνυμα στον τηλεφωνητή και θα επικοινωνήσουμε εμεις μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Για πιο γρήγορα μπορείτε να επιλέξετε να αφήσετε μήνυμα στο σύστημα Αιτημάτων βοήθειας με το οποίο η επικοινωνία μας θα γίνει και μέσω email